۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 736528

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان عصر امروز با دو دیدار حساس ادامه می‌یابد که بر اساس آن استقلال در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

گرم‌ترین عصر دی ماه

انتقام با طعم صدرنشینی؟

آبی‌پوشان تهرانی پس تساوی شیرین آن‌هم در دقایق پایانی دربی، به تبریز سفر کرده اند تا دیدار دشوار دیگری را از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تراکتور برگزار کنند؛ دیداری که پیروزی در آن شاگردان فکری را دوباره به صدر جدول برمی‌گرداند. اما استقلال در حالی پای به میدان می‌گذارد که پس از دربی با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرده است. از قهر و رفتن میلیچ به کشورش گرفته تا انتقادها از محمود فکری و اخراج فرشید باقری و... که همه این‌ها می تواند در نتیجه این بازی تأثیرگذار باشد. با این حال آبی‌پوشان در این فصل نشان داده اند که اگر چه زیبا بازی نمی‌کنند ولی هفته به هفته بهتر شده و شکست ناپذیری در هفت هفته گذشته خود گواه این مدعاست. این بازی علاوه بر اینکه استقلال را می تواند به صدر برساند، بدون شک جنبه انتقامی برای آبی پوشان هم خواهد داشت که چند ماه پیش و در فینال جام حذفی شکست تلخی را از تراکتور متحمل شدند. در سوی مقابل اما شاگردان شجاعی هم که تنها ۳ امتیاز با استقلال فاصله دارند انگیزه‌های خاص خودشان را برای این بازی دارند و می‌دانند که عدم نتیجه گیری در این بازی خانگی آن‌ها را از قافله مدعیان دور خواهد کرد.

تقابل کاپیتان‌های سابق تیم ملی

در دیگر بازی امروز پرسپولیس تهران از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان است. شاگردان یحیی گل محمدی که چهار تساوی پیاپی آن‌ها را از جمع صدرنشینان دور کرده است، امیدوارند با پیروزی مقابل شاگردان نکونام نوار تساوی‌هاشان را پاره کرده و از ناکامی خارج شوند. اکنون پرسپولیس ۱۲ امتیازی و فولاد ۱۵ امتیازی است و هر دو تیم برای ماندن در جمع مدعیان نیاز به پیروزی در این دیدار دارند و همین عامل تقابل کاپیتان‌های سابق تیم ملی را در بازی حساس‌تر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.